Post by sirotinbugen on Mar 4, 2022 22:34:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ninja Arashi ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ninja Arashi IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Ninja Arashi 2022 version ▞▞▞
Veldig strålende spill. Det er veldig vanskelige nivåer vi spiller dette spillet fra av stor interesse, men hvis vi spiller dette spillet hver gang, så er det skadelig for øynene våre. Det er derfor jeg gir den 3 stjerner.
Veldig fint spill, men annonsene er så irriterende 🙄
Veldig bra spill og pent laget med vakre scener hvor du løper gjennom rogn av asiatiske kirsebærtrær og slikt. Og så ta på deg flere typer fiender og irriterende feller. Så.. Lett i starten og så ganske utfordrende senere. 😏 Nesten (ikke helt) i samme grad som de gamle Mario-spillene hvor du må huske hver del av det som kommer for å ikke dø! 😄 Alt rundt godt gjort folkens.
Enkelt og morsomt.
Ninja Arashi ایڈونچر was
Ninja Arashi Macera Oyunları ytog
Jeg trenger bare noen til å fikse problemet med hele skjermen. Det fungerer ikke, og det er på grunn av det at knappene sitter fast på sidene av skjermen hvor jeg ikke kan nå dem. Elsker hvordan det ser ut og føles
Det er et flott spill og kjører veldig bra på en eldre telefon.. men jeg betalte for å fjerne annonser og det ser ikke ut til å være en måte å gjenopprette kjøp. Veldig skuffet siden annonsene er irriterende og påtrengende. Å betale for å fjerne ville ha vært god verdi hvis funksjonen fungerte riktig. Ikke bruk penger på det. Fortjener ikke et "Editor's Choice" på grunn av dette.
Spillet er for vanskelig fordi når jeg når nivå 4 taper jeg, det er derfor kun 3 stjerner
Det er et pent spill med god mekanikk, men vanskelighetsgraden går ganske raskt over grensen fra "utfordrende" til "rett opp billig/rasende" i de siste stadiene
Veldig godt designet Men hvis vi kan endre avataren til ninja, så ville det vært mer spennende.😀😀
Kjøpte tillegget for å fjerne annonser, men det har fortsatt annonser du må se for å gjenvinne liv. Falsk annonsering...
Dårlig ytelse. Spillet hakker og er ikke glatt 60 og støtter selvfølgelig ikke høyere rammehastigheter, så det føles tregt
Glitrende og ikke svarer på Note 9. 😕
Kartene jeg har samlet i trinn 1 viser meg som 47/45. Og det blir veldig laggy mens du spiller.
Siste lavel killing master er for hrd også for siste kamp bare 3 livet det er ikke rettferdig
Jeg elsker dette spillet, det er så bra og oppslukende. sannsynligvis det beste gratis mobilspillet i verden inkludert apple jeg elsker nivåene og hvordan det gjorde at jeg elsker hvordan nivåene ikke er for enkle eller for vanskelige, det er akkurat passe jeg hadde dette spillet i 2016 og fant det akkurat igjen og det brakte tilbake så mange minner jeg elsker det💖💖😻😻
Grafikken er bra, men jeg tror utvikleren ikke fullførte spillet, det blir ikke fullskjerm, så de andre kontrollene er svarte. La oss si at det er utenfor budsjettet, det er derfor spillets manus ikke er fullt for telefonen. Det har potensial tbh, men i mellomtiden er dette et søppelspill, ikke kast bort tid
Veldig bra app.. de som ikke vil være gameohlic, men vil ha et skuespill for forfriskning er flott... Fine nivåer.. og hvis du er lei deg, bare én dollar eller bare slå av nettet😏🇮🇳🛕 🙏
Dette spillet er kjempebra, jeg er ikke en slik hype for spillet nå. Fordi spillet er så detaljert at det bringer deg liv til en gammel skoleplattform pluss at mekanikken er enkel og sjefene er det så fantastisk mann, jeg har aldri hatt en kamp så hard som sjefer i dette spillet.
Flott spill, har ferdigheter involvert. Elsk mekanikken og måten du kan engasjere fienden på. Det eneste problemet er at når du styrter inn i bakken som ikke er en vegg, skyver den deg bokstavelig talt inn, og den eneste måten å komme deg ut på er å starte på nytt. Kunne også brukt flere oppdateringer og evner, men så langt så bra.
Flott grafikk, men irriterende nivådesign og kontrollene fungerer ikke riktig noen ganger. Det siste nivået er nesten umulig. Kastet ikke bort tiden min med det, bare så noen på YouTube slå det haha
Pen, men ikke unik. Klumpete kontroller og forferdelig stemmeskuespill.
Det er et bra kvaility-spill som ikke bare er en kontanter, men noe som ble laget med innsats, men nivå ni er bare DUMT. Kjære gud dette spillet blir for vanskelig å fort, ingen power ups - bare konstant raseri og omstart. Dette spillet trenger sannsynligvis en squel med en vanskelighetsnerf, eller forskjellige sett med nivåer med forskjellige vanskeligheter - som i helt forskjellige nivåer som er som dette eller i midten.
Dette spillet er veldig bra og interessant, men kartet hans er litt kjedelig
Spillet bra og det er utfordrende og givende opplevelse i fremtiden, spill mer
Broken Game, du kan egentlig ikke erobre spillet selv om du konsentrerer deg nok, og hver 3. død må du bruke 3k mynter eller se en annonse
Nå blir trinn 3 mindre vanskelig, virkelig ikke kult. Dette spillet er ment å ha noe høyere vanskelighetsgrad, og for de 2 spillere med venstre tomler, kan jeg foreslå dere å spille tic-tac-toe i stedet. XD
Ingen feil alt perfekt og grafikken er veldig bra, men jeg har ett problem som er ad ppeaee hvis cpany jeg ser dem prøv å fjerne annonser
Vel, jeg gir den 3 stjerner fordi det er for vanskelig. Det var greit til nivå 5, men etter det var vanskelighetsgraden for høy, jeg skulle ønske du kunne redusere det
Det er et bra spill, men gi oss en bedre grafix
Gøy kort, så blir det umiddelbart (umulig) vanskelig.
Flower Zombie War Estrategia wei
Ninja Arashi Cabaran fpm
hei, jeg er bhargav og har lenge installert dette spillet, det er det beste spillet, men det er et problem at jeg fant ut at dette skal deles mellom dere som har lidd angående dette spillet. for det første er det bare et 45 mb-spill som ikke betyr mangel, men når du øker nivået av det manglende problemet øker også, og på 9. nivå vil du ikke kunne åpne det, eller til og med du åpner det, er kontrollene svært mangelfulle og for dette jeg mister livet mitt og stedet det stedet er tap, og jeg ville spille igjen for første jeg ikke kan.
Det er et veldig bra spill, jeg likte det veldig, det ville gjøre meg forbanna på siste fasen, 3 liv er ikke nok mot Orochis evner, spesielt den grønne giften ☠ Gass, men det var veldig flott, jeg skulle ønske det var mer evner for Arashi skjønt, men jeg kan ikke vente på Ninja Arashi 2.
Krever at du godtar en personvernerklæring, men lenken fører til en 404-feil. Jeg godtar ikke en ikke avslørt policy, så jeg kunne ikke prøve spillet. Linken er fortsatt nede uker senere.
Jeg liker og liker dette spillet fordi kontrollene og grafikken deres ikke er veldig bra, men dette er best for meg
detaljering er bra, de fleste forskjellige spill, vær oppmerksom på dette spillet bare ellers vil du tape.
Jeg har spilt mange dårlige spill, men dette er det desidert verste plattformspillet jeg har spilt på en stund. Kampen er forferdelig alle du rett tar omtrent 2-3 skudd for å drepe mens BOKSTAVERT ALT dreper deg i ett treff. Så på toppen av en latterlig rekke fiender er det feller spredt rundt hver lvl som er umulig å komme forbi uten å sette dem i gang med å dø først. Det er som om utviklerne ikke engang testet nivåene først, de bare kastet dem sammen uansett hvor vanskelige de var
Spillet er ikke lag gratis selv om jeg spiller det i en pluss 8t
Det er et fantastisk svart skyggespill. Nivåene er utformet godt. Temaet for spillet er også spennende. Man må prøve det en gang
Veldig pent spill. Du kan spille til andre sone etter å ha dødd tusen ganger. Ikke prøv den tredje sonen, jeg vil ikke at du skal ødelegge telefonen din. Stol på meg, du vil kaste telefonen på noen nivåer.Spillet ser fantastisk ut, men antall ganger du bare kan dø uten engang å vite hva som kommer er dumt, kontrollene bør være en thumbstick i stedet for piler og nivåene blir for kjedelige og vanskelige for fort, og da må jeg se en annonse hver gang jeg må starte et nivå på nytt
Spillet er ok. Men én ting, etter hvert nivå er det annonser. Vennligst kutt ned på annonsene slik at det blir morsommere.
Veldig bra spill...gøy å spille. Legg til mer karakter og plass
Det er et flott spill, men mye er galt da skjold ikke skjermer og dobbelthopp er f***** opp
Fantastisk grafikk, men jeg hater måten ninjaen dør lett på fra et enkelt trykk veldig frustrerende.....nivå 4 er frustrerende også..
Wow, dette er det dummeste 😂 og kjipeste spillet jeg noen gang har spilt. Stol på meg, bildet kan se bra ut og synes det er kult, men ikke la deg lure fordi dette spillet suger som helvete. Jeg gadd ikke engang å spille og kaste bort tiden min på dette kjedelige spillet av lav kvalitet. Det er ingen episke kamper , bare ett eller to treff og du er ferdig.
Fantastisk spill, utmerket kontroll, grafikken er flott, fin og enkel, ingenting for overdreven, utviklere holdt det pent, anbefaler det til alle, veldig vanedannende, lol, store oppganger for utviklerne, venter på mer av det samme innholdet, fantastisk! !
Hvorfor det er for vanskelig i virkeligheten, vil de at du skal stappe hele kartet etter nivå 9
Spillet er ikke så lett noen oppdrag er veldig undervist, men det er veldig bra. Jeg har spilt alle oppdragene i denne del 1 Jeg foreslår at vennene mine kan gå videre for dette fine spillet🙂
Ninja Arashi Dobrodružné owtp
Venter på del 2!! Rett og slett fantastisk spill. Fiendene føles litt overflødige, men sjefskampen er prisverdig. Flere angrepsalternativer for hovedpersonen ville ha tatt spillet til neste nivå.
Spillet er så vanskelig for mitt synspunkt. Kontrollerne fungerer veldig jevnt og riktig. Jeg har lang erfaring for Ninja Arashi. Jeg håper eieren av dette spillet vil lage nye spill om og om igjen. Tusen takk
Ninja Arashi Äventyr ljew