Post by sirotinbugen on Mar 4, 2022 23:02:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Block Friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Block Friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kode generator ressource ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Block Friends 2022 version ▞▞▞
For meget reklame
Har nydt dette spil, indtil det ikke længere lod mig downloade puslespillene ..... og mange annoncer.
Kan ikke stoppe med at spille det
Jeg kan godt lide denne aap, det er meget rart, jeg er hooked på det, og der er ingen annoncer og ingen spildtid, og også puslespillet er det bedste, og det er mit yndlingsbedste, dette spil, det kaldes et spil.
Jeg kunne virkelig godt lide dette spil, men annoncen for vegas slots forstyrrede det så meget, at jeg var nødt til at afinstallere det
Spil fasta hii
Meget flot spil!
Spændende. .fuld af magi.
Sjovt spil!
Mit største problem med dette spil er de ufuldstændige sætninger, der beskriver hjælperne. Dette spil er for børn, og jeg mener, at det skal lære dem at tale korrekt. Ikke i brudt sendt6
Jeg synes det her er et rigtig sjovt og godt spil meget bedre end den første udgave
Spillet er ikke som det, der blev annonceret, jeg er på niveau 102, og det er stadig ikke som det, jeg downloadede. Det er dog hyggeligt.
Vanskeligheden fair nok. Men nogle gange svært at få 3 stjerne og krone. Der er ingen måde, du kommer tilbage til niveauet, du er lige færdig, og du kan ikke se, hvor mange kort foran os. Dette kan være en god eller dårlig ting for nogle mennesker. Puslespillet er også sjovt. Animationen er jævn og godt gameplay. Fordi assistenten er begrænset, og jeg sandsynligvis bare keder mig med typen af dette spil, beslutter jeg mig for at afinstallere det, når jeg allerede er i niveau 350. Tak for den sjov, du gav mig
Vandt mange stjerner, men kan ikke komme til puslespil. Som jeg havde bedre styr på.
Fruit Block Friends Thông thường lhd
Umuligt at passere 1630. Hvad nytter det at have over 4k diamanter, hvis du ikke kan bruge dem til at købe en måde at slå niveauet på? Alle de videoer, man skal se, burde også være flere værktøjer værd på højere niveauer. Jo højere man kommer, jo større spild af tid bliver spillet. Se dem prøve at sende mig beskeder for at få mig tilbage, når de stadig ikke vil løse mine bekymringer.
Godt spil kan godt lide det
Vfg Gu
For mange tilføjelser mellem hvert niveau. Det er meget irriterende.
Til mange annoncer keder sig på grund af tilføjer
Fantastisk additiv spil. Kun annoncer er for hyppige. Udvikler bør give annoncer gratis version køb.
Lige begyndt. Spillet virker spændende.
Et sjovt spil
Elsker, at det er to spil i ét. Det er meget afslappende, og gåderne er virkelig fede.
Tunge annoncer
Fruit Block Friends Casual zed
Kan lide spillet, men det løb tør for gåder, for mig er det det sjove ved spillet. Gad vide, at der ikke er flere gåder.
Hej Dette spil er godt, men bevæger sig ikke efter 594-niveau
Masser af sjov og dejligt tidsspilder. Ikke så let som det ser ud. jeg elsker det
Jeg har svært ved at få mine puslespilsbrikker, jeg får 3, så kan jeg ikke få flere og har lige spillet et spil 3 gange, og det slutter ikke, bare starter forfra
Sjovt at spille
Hvordan fjerner jeg tilføjelser?
Jeg kan godt lide udfordringen. Et sjovt spil.
Bedste spil jeg har spillet længe x
Sjovt spil.... Men åh reklamerne. Jeg er glad for at betale et par dollars for at få annoncerne på niveauet faldet. Ikke en mulighed her. Afinstaller!
Indtil videre er dette det bedste spil, der går. Begrænsede annoncer, udfordrende uden at være en smerte i numsen. Hvis vi nu bare kan forhindre udviklerne i at reparere ting, der ikke er i stykker, vil vi være gode.
Jeg elsker de søde dyr. Jeg er ikke så meget i 2 puslespil, men jeg glæder mig over dem. annoncerne er korte, medmindre du vælger 2 se annoncerne. det er lidt nemt, men stadig sjovt.
Jeg nyder virkelig dette spil, det ville være rart at have spil, der virkelig betaler sig, selvom det kun er $20
Jeg hader dette spil
Fruit Block Friends 休閒 ycib
For mange annoncer Jeg vil ikke have nogen spil med annoncer
Afinstallation bliver ved med at fejle og slukke
Dejligt spil men for mange annoncer, efter hvert niveau spilder jeg 30 sekunders annoncer, det er irriterende
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, det er sjovt
Fruit Block Friends Santai faj
Futurama: Worlds of Tomorrow Piedzīvojumu spēles wia